2008. október 8., szerda

Médiya Pléjer and Tuzéj

Yo!

A fenti címet lefordítanám a gyengébbek kedvéért: cukcsi médiácska lejátszócska, éscsi a mai napcsi - ómagyarul pedig: médialejátszó és a mai nap. Szóval elkészült a médialejátszónk. Körülbelül 2 órát szenvedtem vele, mert kicsit fáradt vagyok, és mosódik a képernyő, plusz még meg is szívtam mert fel se nagyon tudtam tölteni. Az ATW nem engedi linkelni, az UW meg még nem igazolt vissza a regisztrációról. Na mindegy... Oldalt lehet megcsodálni a művet, melyben mindig valami más szám lesz (cserélgetjük ha lesz időnk). A mai napról dióhéjban annyit, hogy nem voltunk ma suliban, hanem egész nap próbáltunk a szalagavatóra. Délelőtt próbaterem, délután színház. Meglepő módon az iskolavezetőség a mi műsorunkat ítélte az egyik legjobbnak, érdekes. Zoltán barátom szavaival élve: "Ha ez a legjobb, akkor kíváncsi vagyok milyen lehet a többi". Kicsit fáradt vagyok már, jól fog jönni a hétvégi buli, utána meg muszáj leszek aludni. Na azt hiszem én most megyek és lepihenek, mert holnap újra suli (én már 2 napja nem is voltam), meg délután próba.

További szép napot!

Nincsenek megjegyzések: