2008. október 2., csütörtök

2008. október kettedike

Üdv mindenkinek!
(gyengébbek kedvéért: syastok)
Ahogy Zoltán barátom leírta alább, tényleg nem volt semmi érdekes a napban, kivéve egy dolgot, amit most megosztok veletek elejétől a végéig.

Az egész egy napos délután kezdődött. Mi éppen a szokásos helyen, a lelátón a suliban töltöttük az időt kaja után. Egyszer csak azt halljuk valaki ordibál ide. Gondoltuk nem nekünk ordibál, vagy simán hülye, vagy valamelyik haverjának játsza az agyát. Mi nagy nyugodtan dumáltunk tovább - a csávó csak ordítja tovább a magáét. Egyszer csak az én nevemet hallom ki belőle... érdekes. Gondoltam odamegyek hozzá, megkérdezem mi baja. Ők lehettek vagy hatan, mi meg négyen voltunk. Elindultam feléjük, majd amikor megérkeztem a gyerek leszóló hangon kezdett el oltogatni, majd olyan 2 perc után nekem se kellett több visszaszóltam. Erre ő elkezdett fenyegetőzni. Javasoltam neki vegyen vissza az arcából, mert a haverjaim ott ülnek, meg ő ugye egy kis tizedikes és elvileg mi vagyunk a rangidősek. Őt nem érdekelte, odahívta a haverjaimat is (köztük Zolit is) és nekik is elkezdte nyomni a beszólásokat. Ahogy a többiek elmondták szerencséje hogy nyugodtak voltunk és nem rúgtuk le helyben a veséjét. Azért az nem állapot hogy egy kis taknyos beszól a nagy "negyedikeseknek". Nem baj, lenyeltük amit mondott, és elmentünk, gondoltuk vagy beszívott, vagy alapból nem normális. Történt ez két napja. Ma reggel pedig ahogy nagy lazán, frissen és üdén baktatok fel a suliba, pont ez a kis proletár jön szembe a haverjával. Erre odaszól nekem:
- Azt hallottam meg akarsz verni! (ezt nem tudom honnan vette, nem mondtam ilyet senkinek)
- Ja, igen jól tudod.
- Nem kéne hőskdni, nagyon nem kéne.
Ezzel el is ment. Kicsit gondolkodtam: ez a csávó vagy tényleg agyhalott vagy öngyilkos akar lenni. A biztonság kedvéért, ha valami tényleg lenne beszéltem pár haverral és úgy látszik eddig nemcsak velünk szórakozott - nem gond, eddig vagy 20 emberrel beszéltem aki szívesen segít elbeszélgetni vele, ha baj lenne. Mi nem akarunk verekedést, főleg nem a suliban, de ha ez így megy nem lesz más megoldás, csak a barbárkodás... megütjük, lehugyozzuk, meg ami még jön.
Remélem erre nem fog sor kerülni, de tudjátok, nagy az isten állatkertje és ha bedőlsz az ilyen kis köcsögöknek és szétvered őket a helyszínen, valószínű te szívod meg a végén.
No, röviden ennyi, idiótamentes további szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: