2008. október 9., csütörtök

9th of october

Yo!

-egóblokk-
A körülményekhez képest szarul vagyok. Mondjuk, ma nem próbáltunk, ami jó. Ugyanakkor 10 km-rel többet vonatoztam, mint kellett volna, ami szar. Szóval iskola után voltam Ajakon, letarháltam Lacit egy görkorcsolyával. Nem tudok görkorizni, de majd megtanulok. Csak a szalagavató után persze, addig nem akarom összetörni magam, majd csak utána. Ajakon jutott aztán eszembe, hogy el kellene hoznom az öltönyömet a szalonból. Szóval vonat vissza Kisvárdába görkoristól, öltönypróba, vonat haza. A mai nap ennyi dióhéjban.
-/egóblokk-

Ja, mondok nektek könyvajánlót:
-könyvajánló-
Carl Sagan - A kapcsolat
Senkit ne tévesszen meg, aki látta a filmet, az egy szar.
A regény feltételez némi matematikai és fizikai előképzettséget.
Rövid tartalom, próbálok nem spoilerezni:
A regény lényegében egy lány életét dolgozza fel, akit nagyon érdekel a matematika és fizika. Egyetem után rádiócsillagászattal foglalkozik. Elkap és megfejt egy üzenetet a földönkívüliektől. A többit olvassátok el. A vége érdekes, matematikailag bizonyítja Isten létét...
-/könyvajánló-

Nagyjából ennyi mára. Kék eget!

Nincsenek megjegyzések: