2008. október 7., kedd

október hét

Üdv emberek!

Egy ideje nem írtam (írtunk) a blogba, mivel igencsak elfoglaltak vagyunk. Szerény kis osztályunk éppen a héten készül bemutatni a szalagavatóját, mai elveszi az időnk körülbelül 101%-át. Egész héten keresztül alig alszunk, és mindennap azt hallgatjuk ahogy a sok kis kényes biccs öli egymást és a mi agyunkat. Már gondoltunk rá megmondjuk nekik, hogy a jó édes nénikétek, de értelme nincs. Néha már úgy vagyok vele, hogy csak legyünk már túl rajta és igyunk egy jót a végén. (És így is lesz!) Pénteken főpróba, szombaton előadás utána bál, illetve reggelig buli. Egyébként ma reggel voltam elsősegélyvizsán és átmentem, ó yeee. Már csak ez hiányzott a jogsihoz, szóval valószínűleg jövőhéten meg is van a rózsaszín kártya. Most éppen az MSN előtt gubbadok, és várom hogy küldjék a k... kedves osztálytársaim a képeiket a szalagavatós vetítéshez. Tegnap kaptam egy lebaszást hogy miért nem voltam MSN-en, ma meg feljövök oszt basznak rám, szép... Tegnap amúgy is aludtam, meg elsősegélyt ismételtem, meg nem is érdekel annyira. Na asszem mára ennyi, holnap újra egész napos próba vár ránk, legalább nem lesz suli.

Szebb jövőt!

Update: elkészült a csodálatos médialejátszónk, amit most a csodálatos, tizenöt (ismétlem 15) alkalommal megszavazott csodálatos búcsúdalunkkal tesztelek, íme:
(amúgy a számot magát szeretem, de minden második osztály ezt énekli...)

Demjén Ferenc - A Szabadság Vándorai







Egyenlőre még csak béta a cucc, szóval még fejlesztgetem, tudom hogy itt-ott még bugos, de már fáradt vagyok. Most is csak unatkoztam, oszt összedobtam egy ilyet 10 perc alatt, folyt. köv. holnap. :P

Nincsenek megjegyzések: